Dr. Simon Tamás, LL.M.
Dr. Simon Tamás jogi tanulmányait 2005-ben a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi karán végezte, ezt követően a Magyar Ügyvédi Kamara akkori elnökhelyettese mellett ügyvédjelöltként kezdett el dolgozni és ezzel párhuzamosan szaktudását bővítve az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen adójogi szakjogász képzésbe kezdett. Utóbbi okán, közel három év ügyvédi irodában töltött évet követően, karrierjét előbb az adóhatóság Ügyfélkapcsolati Főosztályán, majd a Központi Hivatal Hatósági Főosztályán folytatta. Ezen időszak alatt jelentős tapasztalatra tett szert az adójogszabályok értelmezése és hatósági alkalmazása-, illetőleg peres képviselet ellátása tekintetében, valamint több publikációt jelentetett meg az általános forgalmi adó témakörében.
Ki a megfelelő ügyvéd?
Az ügyvédi szakma nem csak a jogi helyzetek megoldásáról, hanem a legjobb jogi eredmény megtalálásáról és eléréséről szól.
Miért válasszon minket?
Célunk, hogy komplex jogi szolgáltatást nyújtsunk, hatékonyan, rugalmasan, az ügyfeleink igényeihez igazodva, a technikai lehetőségek maximális kihasználásával.
Hogyan dolgozunk?
Ajánlatunkban már előzetes véleményt, értékelést is igyekszünk megfogalmazni annak érdekében, hogy döntését segítsük. Olyan feladatot vállalunk, amit professzionálisan el tudunk látni, aminek a megoldásában hiszünk.
Szolgáltatásaink
együttműködő partnere
Gyakran
Azokban az esetekben, amikor a megbízás tárgya nem okiratszerkesztés, úgy egy rövid egyeztetés keretében először a tényállást egyeztetjük. Ugyan a teljes iratanyag és egyéb releváns információk hiányában a konzultáció során csak általános jogi vélemény megfogalmazására van lehetőség, de a célunk az, hogy – a jogszabályi keretek között – hasznos iránymutatást adjunk. Azokban az esetekben, amikor szerződés vagy egyéb dokumentum elkészítésével keresnek fel minket, úgy amennyiben szükséges a tényálláson kívül, egyéb okiratok (például tulajdoni lap) birtokában tudunk csak előzetes véleményt formálni. Jellemzően minden esetben lehetséges, hogy mind az egyeztetésre, mind megbízás esetén személyes találkozás nélkül, online kapcsolattartás útján lássuk el a megbízást.
Természetesen az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Tapasztalatunk az, hogy az ügyfelek sokat hezitálnak mielőtt elküldik ajánlatkérésüket, pedig ajánlatot kérni nem vesz igénybe többet pár percnél és amennyiben a kereslet nem találkozik a kínálattal, úgy minden további kötelezettség nélkül visszautasítható. Ajánlat kérésre sor kerülhet a szükséges információk megadásával e-mail útján, de lehetőség van arra is, hogy az ajánlatot egy rövid konzultáció előzze meg, ha esetlegesen nem szeretné e-mailben megírni a lehetséges megbízás tárgyát.
A fenti kérdésre a válasz az, hogy időben. Az ügyvéd nem egy szükséges rossz, hanem egy szolgáltató, aki segít a problémák megoldásában, esetleges jövőbeli hátrányok elkerülésében vagy minimalizálásban.
Az adatvédelmi szabályok megtartása manapság nem csak az esetleges joghátrányok, büntetések elkerülése szempontjából bír jelentőséggel, hanem az ügyfélélmény növelése tekintetében is. Ennek érdekében segítünk a folyamatok adatvédelmi szempontú felmérésében, az adatvédelmi szabályok által előírt nyilvántartások és kötelező tájékoztatások elkészítésében, felülvizsgálatában, illetőleg bizonytalanság esetén jogi állásfoglalást fogalmazunk meg vagy kérünk az adatvédelmi hatóságtól.
Kifejezetten javasolt jogi képviselővel eljárni már az adóellenőrzés eljárási szakaszában, ugyanis a jogi képviselő nemcsak a jogszabályok ismerete miatt tud hatékony segítséget nyújtani, hanem azon oknál fogva is, mivel segíteni tudja a kommunikációt az ügyfél és az adóhatóság között.